اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۲۶۴۹
آرتور ملو مشتری جدید پیدا کرد
هافبک برزیلی تیم فوتبال یوونتوس مورد توجه یکی از دشمنان دیرینه بانوی پیر قرار گرفت.
۱۲:۴۰ - ۲۳ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

آرتور ملو یکی از چند بازیکنی که باشگاه یوونتوس نام آنها را از فهرست اردوی پیش فصل در آمریکا خط زده است، در فهرست خرید باشگاه فیورنتینا قرار گرفته است.

هافبک 27 ساله برزیلی که پیش از این مورد توجه باشگاه‌های وستهام، استون‌ویلا، ولورهمپتون و برایتون انگلیس قرار گرفته بود، حالا یک مشتری ایتالیایی هم پیدا کرده است.

یووه، ملو را تابستان سال گذشته به لیورپول قرض داد اما تیم انگلیسی به محض پایان قرارداد او را به بانوی پیر پس داد. یوونتوس اما برنامه‌ای برای استفاده از هافبک سابق بارسلونا ندارد. این موضوع در مورد لئوناردو بونوچی، وستون مک‌کنی و دنیس زکریا هم صدق می‌کند و همه آنها از فهرست اردوی پیش فصل بانوی پیر خط خورده‌اند. در حقیقت به این پنج نفر حتی اجازه تمرین با سایر اعضای تیم در زمین تمرینی یوونتوس هم داده نشده است.

فیورنتینا خواهان جذب آرتور است و یوونتوس هم از این موضوع استقبال می‌کند، چرا که دیگر مجبور به پرداخت حقوق سنگین بازیکن نیست اما به نظر می‌رسد که بنفش‌پوشان فلوانسی تنها در صورتی برای خرید آرتور اقدام خواهند کرد که بتوانند صوفیان امرابط بازیکن مراکشی‌شان را بفروشند. برنامه فیورنتینایی‌ها جذب قرضی آرتور با بند خرید قطعی اختیاری است.

جذب آرتور توسط فیورنتینا برای این تیم یک مشکل جالب هم به وجود خواهد آورد چرا که این تیم هم اکنون یک بازیکن دیگر به نام آرتور دارد که البته نام کامل او آرتور کابرال است.

انتهای پیام/

 

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین